اخبار

کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر شهرستان چابهار

کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر شهرستان چابهار
جلسه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر شهرستان چابهار برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، جلسه "کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر" شهرستان چابهار با هدف پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات مسافران نوروز ۹۸ ، با حضور "حوت" دبیر جلسه و رئیس این کمیته  و دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در محل فرمانداری چابهار برگزار شد.
 
از جمله مصوبات مهم این جلسه ، اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان با هماهنگی و همکاری شهرداری بندر چابهار نسبت به آماده سازی و تامین سرویس های بهداشتی سطح شهر برای استفاده مسافرین اقدام نمایند.
 مقرر گردید میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نسبت به برگزاری جلسات طبق دستورالعمل ساماندهی خدمات سفر اقدام و نتیجه را به کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر اعلام نماید. 
 ‏ همچنین کلیه اعضای کمیته ارزیابی عملکرد رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر لیست کشیک با مشخصات یک نفر مسئول همراه با شماره تماس را جهت صدور حکم به فرمانداری اعلام نمایند.
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۴۹
روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار (س.ر) |

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید